Geoblog.pl    dosgringos    Podróże    Ameryka Południowa - nasza trzymiesięczna podróż    Robimy rekonesans

Robimy rekonesans

Peru
Peru, Cusco
Przejechano 19381 km

(K) Wielogodzinna podróż z Boliwii i zmiana klimatu dała się Alince we znaki (powtórka z rozrywki z Uyuni, czyli oddalanie się od toalety niewskazane-chyba że się ma szybkie nogi). Od przyjazdu właściwie nie wychodziła bidulka z pokoju, więc nic ciekawego się u nas nie działo. Tym razem mieliśmy TV w pokoju, więc obejrzeliśmy mnóstwo filmów :) Dziś czuła się już nieco lepiej, więc udaliśmy się na krótki spacer by rozeznać się, co chcemy robić dalej. Na razie najbardziej skłonni jesteśmy porzucić komercyjne zwiedzanie muzeów Cusco, na rzecz 4 dniowego trekingu do mniej uczęszczanych ruin Inkow – Choquequirao, które, z opowieści Michała i Magdy, są równie atrakcyjne jak zamknięte na ten moment Machu Picchu.

Agnieszka
Agnieszka - 2010-03-11 18:12
to życze szybkiego powrotu do zdrowia siorka :)

Magda i Michal
Magda i Michal - 2010-03-12 02:48
Do tej pory myslelismy ze Cusco jest jedynym tak komercyjnym miejscem w Ameryce S. Doterlismy jednak do San Pedro i zdanie zmieniamy - sa dwa takie miejsca :) Teraz bedzie juz tylko lepiej!!!

Pozdrawiamy!

dosgringos
dosgringos - 2010-03-13 00:22
Witajcie. Okazuje sie jednak, ze nasze plany musza ulec zmianie... Choroba wysokosciowa Alince nie przechodzi. Tzn samopoczucie nie jest najgorsze ale czeste wizyty ubikacyjne i oslabienie wykluczaja 4 dniowy treking w gory a nawet zwiedzanie muzeow. Wyczerpalismy wszystkie mozliwe srodki, herbatki, napoje i cukierki z koki poprawiaja stan rzeczy tylko doraznie, a zapas wegla juz sie nam skonczyl. Dlatego wlasnie postanowilismy ruszyc jutro do polozonej nieco nizej Arequipy. Wyjezdzamy jutro o 20, na miejscu powinnismy byc ok 6 rano. Tam chcemy rowniez zawitac do hotelu Su Majestad-polecanego przez Przemka w swoim blogu. Bardzo zalujemy, ze Cusco, Machu Picchu i wyprawa osiolkowa przejdzie bokiem-jednak jak mus to mus - szkoda nam czasu na dalsza aklomatyzacje. Liczymy ze polozone o 1000m nizej miasteczko bedzie laskawsze dla nas klimatem.

Agnieszka
Agnieszka - 2010-03-13 01:01
ojej bardzo mi przykro :(
Mam nadzieje Alina że bedzie lepiej!
Buziaki

Magda i Michal
Magda i Michal - 2010-03-13 23:36
Hej hej, tylko pamietajcie ze po drodze do Arequipy bedziecie na ponad 5000..... trzymamy kciuki, dajcie znac!

My wlasnie zamiescilismy relacje z Uyuni - San Pedro.