Geoblog.pl    dosgringos    Podróże    Ameryka Południowa - nasza trzymiesięczna podróż    Ponownie w La Paz

Ponownie w La Paz

Boliwia
Boliwia, La Paz

(K) Hej!
Dziś, już zgodnie z planem, jesteśmy w La Paz. Posileni śniadaniem poszwendaliśmy się po mieście. Jako że autobusy do La Paz (wszystkie naraz) odjeżdżały z Copacabany o 13:30, postanowiliśmy po 12 udać się na dworzec, by wybrać sobie ten, którym chcemy jechać. Po drodze jednak spotkaliśmy właściciela/kucharza/kelnera z naszej ulubionej restauracji meksykańskiej. Od słowa do słowa okazało się, że on dziś również wybiera się do La Paz. Odjeżdża za chwilę i jeśli chcemy, to zamiast płacić za autobus, możemy dorzucić się na benzynę, to on nas podrzuci. Jako że miał wyjeżdżać za chwilkę, nie było nad czym się zastanawiać. 15 min później siedzieliśmy wygodnie w jego Jeepie wraz z Natalią - dziewczyną z Argentyny, którą również zabierał. Podróż minęła nam szybko-Ali miała okazję porozmawiać trochę po hiszpańsku i dowiedzieć się różnych ciekawostek z życia w Boliwii.

Dziś zakupiliśmy już bilet do Rurrenabaque - miejscowości położonej u kresu dżungli. Wyruszamy jutro rano o 11. Podróż będzie trwała w najlepszym wypadku 18godz (w najgorszym-24). Właśnie stamtąd mamy nadzieje przywieść dużo wrażeń i zdjęć. Jako że mieścinka jest niewielka, nie wiemy czy będzie możliwość uzupełniania naszego bloga na bieżąco. Tak więc nie martwcie się o nas, jeśli nie będzie nas przez jakieś 7 dni (tyle zamierzamy tam zostać).
Pozdrawiamy!

Brat z rodzinka
Brat z rodzinka - 2010-02-24 20:41
Fajnie ze tak fantastycznie spedzacie podroz zycia!!!! Myslalem ze przed Waszym wypadem do dzungli jeszcze sie uslyszymy...Mama caly czas sie dopytuje o Was-a ja ja uspakajam ze na biezaco czytam bloga i przekazuje jej wiadomosci o Was. Zyczymy Wam super wrazen i widokow i czekamy na relacje od Was!!!

W&P
W&P - 2010-02-24 20:59
Wow czeka na was dzungla. Ale macie fajnie normalnie tylko pozazdroscic. My w pewnym sensie tez wkrotce udajemy sie do dzungli gdyz zakupilismy kolejna ksiazke Cejrowskiego :) ale to chyba jednak nie to samo. Robcie swietne zdjecia, uwazajcie na siebie - wszystkiego dobrego papappa

ZuzaPrzemoNatek
ZuzaPrzemoNatek - 2010-03-01 01:12
hej kochani,
dawno już nie zaglądaliśmy tutaj, ale trochę znowu nadrabiamy. Zaraz idę Przemcia obudzić i mu powiedzieć, że jednak będzie dżungla!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Nie starczy mi czasu żeby komentować pod każdym Waszym wpisem, więc ogólnie tylko powiem, że wszystkie Wasze zdjęcia są rewelacyjne i fajnie, że mamy okazję przeżywać tę podróż z Wami, bo pewnie zanim wylądujecie w Dublinie uciekną już Wam z pamięci niektóre fajne przygody.... Tyle do opowiadania... Mnie najbardziej interesuje część boliwijska i peruwiańska, nie mogę się już doczekać Waszych opinii o tej ostatniej! Opisujcie baaardzo szczegółowo, proszę!A apropos tego, co już za Wami, słyszeliście napewno o trzęsieniu ziemi w Chile... Dobrze, że już Was tam nie ma...
Życzymy pięknej pogody, dobrych humorków i super odkryć :)