Geoblog.pl    dosgringos    Podróże    Ameryka Południowa - nasza trzymiesięczna podróż    Dla takich chwil warto żyć :)))

Dla takich chwil warto żyć :)))

Chile
Chile, San Pedro de Atacama

(A)Dziś zrobiliśmy sobie spacer w góry, udając się do miejsca o nazwie Pukara de Quitor-to kamienna forteca usytuowana na wzgórzu-3km od San Pedro de Atacama. Wędrówka była pośród niesamowitych krajobrazów – gdzie nie spojrzeliśmy, mieliśmy góry i wulkany dookoła...Nie przeszkadzało nawet palące słońce. I właśnie w takich chwilach, gdy uświadamiasz sobie jak niesamowity jest ten świat, gdy jego piękno masz wręcz na wyciągnięcie ręki, nagle wszystko inne przestaje być ważne. I wtedy wiesz już, że nawet jeśli zdarzają się przykre momenty to i tak warto zaryzykować takiej przygody...Pomimo przeciwności losu!!!To chyba dzieje się celowo - tzn wczoraj dopadło nas już naprawdę poczucie beznadziei i przygnębienia. Pojawiło się zwątpienie - " to miała być wyprawa życia, a ciągle coś idzie nie tak! Dlaczego po prostu nie możemy się skupić na przeżywaniu przygody?" I tu nagle, niby zwykły spacerek i takie niespodziewane wrażenia...Aż krzyczeć się chce ze szczęścia!!!
W takich momentach zapomina się o przeciwnościach losu. Jest tylko tu i teraz :))) Patrzysz przed siebie i już po prostu to czujesz. Całym sobą.

Teraz pakujemy się już powoli, jako że zdecydowaliśmy się jednak jechać na 3-dniowa wycieczkę na Salary już jutro. Dlaczego? Ponieważ nasza ukochana firma Air France nadal nie może zlokalizować bagażu...Chyba ponownie go zgubili, gdyż pytali mnie dziś przez telefon jak wygląda mój plecak...Postanowiliśmy więc odpuścić sobie czekanie i po prostu kontynuować podróż. Przez 4 najbliższe dni nie będziemy mieli dostępu do neta, ale jak już dojedziemy do Boliwii, na pewno się odezwiemy i zarzucimy Was całą masą fotek.

Krzyś właśnie próbuje odzyskać fotencje, które napstrykaliśmy podczas dzisiejszego spacerku - dostał się jakiś wirus na kartę. No cóż - nie może sie obyć i tym razem bez przygód.. Powoli chyba musimy się przyzwyczaić że cosik zawsze może nas zaskoczyć :)))

Aguś - siorko, nie damy rady jutro się z Tobą skontaktować, więc już dziś życzymy wszystkiego najlepszego z okazji imienin. Spełnienia wszystkich marzeń!!! Czy Agi od Ernesta też świętuje jutro imieniny? Jeśli tak, to dla Ciebie również załączamy życzonka!!
Przesyłamy też buziaki dla babci Alinki i babci Tosi z okazji dnia babci!!

do usłyszenia Kochani

Ps. Póki co nie jesteśmy na ciężkiej dla organizmu wysokości, wiec nie odczuwamy żadnych zmian w organizmie. Jutro to się może zmienić, wiec trzymajcie kciuki żebyśmy przetrwali bez dodatkowych przygód :)))

Ania J.
Ania J. - 2010-01-21 08:35
Najwazniejsze ze mimo malych przeciwnosci losu buzki usmiechniete!!!!W zyciu jest rownowaga i wiem ze cos dobrego na Was tam czeka jeszcze!!!A na dowod tego:kolezanka stracila prace niedawno a dwa tygodnie pozniej wygrali w lotto ponad milion....Tzymam kciuki.Buziaki dla Was!!!

Aga i Ernest
Aga i Ernest  - 2010-01-21 10:41
elo elo Podroznicy !! Wygladacie swietnie ! Dzieki za zyczonka imieninowe :) a tak aporpos RÓWNOWAGI !!! Zgadzam sie z poprzedniczka !!! tak wiec zycze udanej podrozy do Boliwii ...czuje, ze przygoda dopiero sie zaczyna :))))))
Pozdrowionka

KBJ
KBJ - 2010-01-21 11:33
Jak fajnie jest was widziec tak szczesliwych i usmiechnietych :) Bawcie sie dobrze!!! Pozdrawiamy :)

Agnieszka
Agnieszka - 2010-01-21 17:19
dziekuje bardzo za pamiec i zyczonka :):):)
a widoki naprawde zapieraja dech w piersi!!!! niesamowite!!!
a widze ze Wy juz zaczynacie nabierać kolorków :)
ciesze sie bardzo ze mimo wszystko jestescie szczesliwi!!
Ps. przekazałam babci zyczonka od Was i kazała Was usciskac:) takze sciskam wirtualnie :)

pozdrawiam

Ania Derucka
Ania Derucka - 2010-01-21 20:41
boskie zdjęcia

Strusie
Strusie - 2010-01-21 21:14
Hejka! No tym razem to zdjęcia Nas powaliły. Krajobraz przepiękny. rzeczywiście dla takich chwil warto żyć.....Tak jak mówicie odpuście sobie całą aferę z AirFrance i korzystajcie z widoków......chociaż widz że to dopiero początek:)
Pozdrowionka dla Was podróżnicy......