Geoblog.pl    dosgringos    Podróże    Ameryka Południowa - nasza trzymiesięczna podróż    Ciągle siedzimy w Santiago

Ciągle siedzimy w Santiago

Chile
Chile, Santiago

(K) niestety moi mili-sprawy ciągle nie idą po naszej myśli.
Plecaka jak nie było, tak nie ma. Nikt nie wie gdzie jest-miejmy nadzieje ze cala Francja go szuka!
Ubezpieczyciele też robią schody wymagając cudów na kiju — rachunki, daty, formularze, faxy, byle się pozbyć klientów.
Podawane przez nich telefony nie działają-ręce opadają.
Przegrywamy z tą je**ną biurokracją. Ale weźmiemy się im za dupska po powrocie-miejmy nadzieje że nie będzie za późno-drzyj AirFrance!
Postanowiliśmy przesunąć nasz wyjazd z Santiago o 1 dzień-jutro ruszamy na zakupy dla Alinki. Tu naprawdę nie ma już co zwiedzać-trzeba ruszać dalej...
Na celowniku Valparaiso i Vina del Mar.
Pozdrawiamy Was serdecznie-dzięki za wszelkie wsparcie i do usłyszenia.

kasia
kasia - 2010-01-08 22:36
w razie co, jak potrzebujecie jakieś dokumenty w sprawie bagażu a ja mam je w domu to dajcie znać a ja Wam je zeskanuje i wyśle:)

KBJ
KBJ - 2010-01-09 09:16
Krzysiu lepiej zapytaj Alinke gdzie jest plecak. Pewnie specjalnie gdzies zgubila aby moc isc na zakupy ;) Super, ze jest ten blog, fajnie jest wiedziec co sie u was dzieje, co zwiedzacie :) Bawcie sie dobrze. Pozdrawiamy! Kasia, Bartek i Jas

Darek z rodzinka
Darek z rodzinka  - 2010-01-09 13:24
Trzymamy za Was kciuki no i za ten plecak aby sie juz znalazl- jak sie juz znajdzie dajcie cynke ze ruszacie dalej.Powodzenia...

Justyna
Justyna - 2010-01-09 13:32
Strasznie się cieszę, że wreszcie udało mi się zasiąść przed netem i poczytać co tam u Was :-) Myślę, że ten początkowy problem będzie ostatnim i dalej będzie już tylko lepiej. Pozdrawiam serdecznie z zasypanego Poznania i czekam z niecierpliwością na dalszą porcję wiadomości

Agnieszka
Agnieszka - 2010-01-09 15:06
hehe zgadzam sie z Kasią, Bartkiem i Jasiem, że Alina pewnie sama zapodziała gdzies plecak zeby iśc sobie na fajne zakupy ;)
pozdrawiam Was serdecznie i z niecierpliwością czekam na kolejne sprawozdania no i oczywiscie na zdjątka :)